Vi tar hand om och supportar din webbplats!
Vi på Majako erbjuder dig som driver e-handel ett drift- och supportavtal där vi tar hand om din webbplats. Vi övervakar, rycker in och åtgärdar som om ditt projekt vore vårt eget projekt.
Varför välja Majako supportavtal?
Vi övervakar och håller koll på eventuella fel och incidentärenden som kan dyka upp på din webbplats, allt från mindre störningar till riktiga driftstopp. Hos Majako sitter du tryggt och säkert i båten.
Vi har fått en görbra start med Majako!
Några dagar efter att vi på Hjärtligt signat Majakos supportavtal dök de första problemen upp. Cachen började krocka så varukorgen nollades helt plötsligt. Det var ödet på något sätt, då kändes det extra bra att ha hittat Majako. Speciellt med tanke på att Martin tittade på vårt problem omgående och löste det jättebra.
CAROLINE, GRUNDARE HJÄRTLIGT
Vilken av våra tre avtalsnivåer passar din webbplats bäst?
Small, medium eller large? Läs mer om vad som ingår i varje specifik nivå nedan.
SMALL
För dig med ett mindre behov som vill känna dig trygg.
MEDIUM
För dig som vill säkra att en högt prioriterad felsökning påbörjas max två timmar efter att du kontaktat oss och som vill få svar på dina supportärenden inom två dygn.
LARGE
För dig som utöver snabb uppstart av felsökningar vid akuta behov även vill att vi granskar dina loggar och felsöker en gång i veckan. Large ger dig möjlighet att kontakta oss under jourtid.
Timpriser
Standard: 990 kr/h.
Vid fasta timmar per månad 810 kr/h.
Under jourtid är priset 1980 kr per påbörjad timme.
Se våra exempel!
Priser angivna i avtalet gäller till och med 2024-12-31. Priset indexeras därefter i enlighet med Arbetskostnadsindex (se information på SCB:s webbplats) med avseende på preliminära siffror för tjänstemän inom privat sektor med SNI-kod J, dock lägst 1,5 %. Indexering ska ske vid årsskifte och baseras på skillnaden mellan index i oktober månad de två senaste åren. Samtliga priser i detta dokument är exklusive moms.